2. CREATIVIDADE BÁSICA PARA O ARTISTA, A OBRA E O MERCADO

Antón Lezcano González (Deseñador e creativo publicitario)
12/ Abril/2012

Creatividade básica para o artista, a obra e o mercado
Silvia Longueira (Directora de la Fundación Luis Seoane) y Antón Lezcano. 

Antón Lezcano González

Deseñador e creativo publicitario.
Compaxina a súa actividade profesional no seu estudio de deseño cunha actividade docente na carreira de Publicidade no Centro Español de Nuevas Profesiones.

A isto engádeselle unha dilatada traxectoria periodística en medios como CUAC FM 103, CUATRO, TVE, Antena 3TV, TVG,  Radiovoz, Cadena Ser onde dirixiu o programa Zapping con máis de 900 emisións na súa traxectoria. Tamén foi director, guionista e presentador do recente programa Turkía en Localia
.

É, ademáis, o propietario da marca "nicetrip" onde da saída a moitos dos seus deseños. Un dos seus “hits” é a mítica bandeira galega coa vaca, da que foi creador.

Independentemente da sua actividade como deseñador e profesor, realizou labores de coordinación cultural en diferentes institucións incluida a Fundación Luis Seoane, onde crea o Primeiro Festival de Tráilers Ficticios e desenvolve durante tres anos, entre outras,  actividades nas Seoane Session’s
.

Creatividade básica para o artista, a obra e o mercado

Desde que nacemos todos somos creativos. Durante o camiño pola vida imos perdendo esa facultade para acomodarnos na rutina e nos convencionalismos. Nesta conferencia aprenderemos a descubrir qué é a creatividade, cómo conseguir ser reativo e cómo adaptalo e aplicalo ás diferentes disciplinas que desenvolvamos. A creatividade comenza por entender o seu funcionamento.

                        www.nicetripgalicia.com
BIBLIOGRAFÍA
SÁNCHEZ MANZANO, E. La inteligencia creativa
GARDNER, Howard. Mentes creativas, Paidos
BASSAT, Lluis. El libro rojo de la publicidad, Folio
WEB YOUNG James. Una técnica para producir ideas, Eresma
HENRI, Joannis. El proceso de creación publicitaria, Deusto
SEGARRA Toni. Desde el otro lado del escaparate, Calpe
GREGORY, Danny. The creative license. Hyperion
DRU Jean Marie. Disrupción. Desafiar los convencionalismos y estimular el mercado, Eresma
T.T. Foster. 101 métodos para generar ideas, Deusto
ECHEVERRÍA, Miguel Ángel. Creatividad y comunicación, GTE Editorial
DE BONO, Edward. 6 sombreros para pensar, Granica
DE BONO, Edward. El pensamiento lateral, Paidos
DE BONO, Edward. La resolución Positiva, Paidos
DE BONO, Edward. Serious Creativity, Harper Collins